Hanımlar 2 ay 16 günlük erkek bebeğim var ve uyumuyor yani gündüzleri 15-20 dk uyuyup tekrar uyanıyor bu döngü böyle devam ediyor gazı olunca hiç uyumuyor 4.5 yaşında da bi kızım var ikisine yetebilmeye çalışıyorum eşim evde olduğu zaman yardımcı olmaya çalışıyor fakat tüm gün ben ilgileniyorum ama bebeğim uyumadığı için çok fazla zorlanıyorum duygusal anlamda da pek iyi sayılmam benim gibi olan var mı