Herkeze merhaba arkadaşlar 3 gün oldu doğum olalı size anlatmak istedim gece bel ağrım vardı dayanılmıyıcak kadar kötü değildi ama çocuğun hareketleride azalmıştı sabah kalktım kilodumu ıslatıcak kadar ıslaklık vardı bende akıntı zannettim ve takip etmeye başladım birdaha gelmedi ve çocuğun hareketleri normaldi o akşam arkadaşlarımla otururken bianda sen doğurucaksın dediler ve benimde içimde bir his vardı sonra acile gitmeye karar verdik ve gittik muaneye alındım ve çocuğun suyunun azaldığını öğrendim 1 cm açıklığım varmış nst girdim ve uzman doktor doğuma alıncağını söyledi ve yatışım verildi suni sancı verildi 2 santim açılmam oldu normal doğum bekliyorduk fakat bian çocuğun kalbi 90 indi ve sezeryana aldım anestezinimi güzel yapamadımları için acı içinde 3 kesik yedim ve bağırdım hissediyordum canlı canlı kestiler ve sonrasında komple uyuttular kalktığımda bebeğim yanımdaydı şuan ağrılarım var ama ona değer sizinde hikayelerinizi bekliyorum