efnanebrarnisa Oglum 4 aylık oldu sprail taktırmak istiyorum ama onun kaymasından korkuyorum vee bazıları onunla bıle hamıle kalmış en ıyısı dogum kontorol hapı dıyorlar o da ıyımıs sizce korunmada hangisi daha ıyi herkes bir sey dıyo ne yapacam bilmiyorum
Blossom00 efnanebrarnisa Şuan bende hap kullanıyorum,spiral taktırdım ama tutmadı kaydı bir kaç ay sonra tekrar deneyeceğim inşallah tutar. Hap iyi hoş ama insanlık hali işte unuturum diye korkuyorum alarm kurdum düzenli içmek şart.