nnv Benim de öyle olmuştu.. bebeğin çene kasları güçleniyor ve memedeki sütü bitiriyor o yüzden eskisi gibi şişmiyor bence.. hem de memede beklemeyen yeni üretilen süt her zaman daha yağlı olurmuş sık sık emzirmeye davem et bence.. bebeğin huzursuz değilse, ağlamıyorsa, çişli bez sayısı normalin altında değilse doyuyordur diye düşünüyorum. Yine de emzirdikten hemen sonra mama verip doyup doymadığına bakarsın yani deneme amaçlı.. Ben kaşık biberon kullanmıştım meme reddi olmadı hiç. Emzirdikten sonra çok fazla mama içmiyordu ben de doyuyor diye kesmiştim mamayı. Belki sana da fikir olur