Ebo39 Merhaba kizlar bebegim bu ara kafasini arkaya dogru atiyor arada bi skntisi mi vardir yoksa normal mi :/ 2 ay 14 gunluguz
Deletedmom245 Ebo39 çünkü artık yavaş yavaş kafasını kaldırmayı kafasını tutmayı öğreniyor da o yüzden
Ebo39 MuhammedAmine hayir genelde gaz cikarirken bugun banyo yaptirirken yuz ustu cevirdigimizdede kendini arkaya dogru atti kafasini hep yukarda arkaya dogru tutuyo
MuhammedAmine Ebo39 emerken atıyorsa gazı vardır benim oğlum öyleydi . Arkadaşın dediği gibi kafa kontrolünü sağlamayı öğreniyordur