Merhaba ben bakırlı spiral taktırdım. Regl Kanamamı ilk üç ay artırdı hatta depend kullanacak kadar artırdı. Kontrollerime düzenli gittim. Herhamgi bir sıkıntı olmadığını söyledi doktorum spiral ultrasonla bakıldığında hep olması gereken yerdeydi. Ramazan ayını full tutmaya yaklaşınca regl olmadığım aklıma geldi ve hamileymişim spiral kaymış. Hap kullanmak istememiştim ama spiralde pek güvenli bir yöntem değilmiş. Bebeğim 11 aylık ve ben ikinci kez hamileyim