Anneler 19 günlük bebeğim var. Kızımı 2 yaşına kadar emzirdim herşey iyidi ama bu sefer emzirmede çok zorlanıyorum . Memeye gelince uyuyor yada emmek istemiyor . Bende sağdığım sütü biberonla mecburen içirdim ( sarılığı vardı ) Gerçekten meme vererek karnı doyup ayrılan bir bebek hayal gibi geliyor . 2 çocuk var bu hengamede süt sağmaya çalışıyorum ve çok yoruluyorum çünkü aktif emmiyor . Karnı doymayınca da ne uyuyor ne duruyor çok çok yorgunum artık . Göz altlarım mosmor oldu artık baygınlık geçirecek duruma geldim. Emsin diye diretiyorum neredeyse 1 saat memede kalıyor. Kardeş kıskançlığı da var ömrümden 19 günde 19 yıl geçti sanki . Dayanacak gücüm kalmadı. Sağdığım zaman sütüm geliyor . Ama aktif emmediği için süt inmiyor süt inmeyince de emmek istemiyor . Emmedikce sütüm de azaldı gibi hissediyorum. Şu emzirme işini halletsem herşey yoluna girecek gibi hissediyorum . Ne yapmalıyım nasıl yoluna koymalıyım bu durumu tavsiyelerinize ihtiyacım var.