Bebeğim iki gün sonra beş aylık olacak dördüncü ayda meme reddi ve daha önceki mamasını artık yememeye başladığı için mama değiştirdim kilo alımı azaldı Dr tahlil istedi kansızlık var demir damlasına da başladık ama iki gün demir damlasını verdikten sonra kabız oldu ilk ona bağladım günde iki üç sefer kaka yapan çocuk beş gün kaka yapmadı biberona zeytinyağı koydum verdim o gün akşamında aşırı sıvı şekilde baya bı kakasını yaptı kabızlık geçti diye seviniyodum ki sonraki beş gün yine yapmadı on gündür damlayı vermiyorum hala düzelmedi mamadan mı acaba anlayamadım üç gündür yine biberona zeytinyağı koyuyorum fayda etmiyor masajlar sıcak havlu zeytinyağıyla karnına masaj yapıyorum kulak çubuğuyla da denedim alttan fitil yapmaya çalıştım bir lac kez kendini kasıyor ağlıyor ve fitili geri atıyor dışarı çaresiz kaldım ne yapmam lazım mamayı da azaltmaya çalışıyorum suanlik bir düzelme yok intermette kötü yorumlar okuyup endişeleniyorum bı de aile büyükleri ek gıdaya başla düzelir diyip duruyolar şuan daha düzelmemişkem ek gıda da çocuğu iyice kabız yapar diye korkuyorum Dr ilk altı ay sadece anne sütü diye ısrarci ama sütüm yetmedigi için kendim mama alıp vermek zorunda kaldım ne yapayım bilemedim akil verin a dostlar analık ne zormuş 🥴😐