asyammmmmmmmmmm Topuk kanı ikinci numunesini 16. Günde vereceğiz geç mi kalmıl oluyoruz bir sorun olur mu acaba
omgmiray asyammmmmmmmmmm beşinci günde alınmıştı bizim ilk bir hafta içinde olması lazım sağlık ocağı o tarihte çağırdıysa normaldir ama
bayraktarkkubra asyammmmmmmmmmm bizim ilk doğduğında ve doktorumuz yedi güne kadar mutlaka verilmesi lazım demişti sağlık ocağıda aradı mutlaka gel diye ben öyle biliyorum en azından
asyammmmmmmmmmm İlk numune doğumda alındı ikinci için bende sağlık ocağından haber bekledim ama gelmedi ebeye de ulaşamadım yarın kendim götüreceğim