omgmiray elaanaz tam iyileşmesi bir sene sürer dedi bana doktorum bepantol derma kullanıyorum bir de scarex iz kremi üç ay oldu belli belirsiz Şuan benimki öneririm kremleri
Myrtle elaanaz kabarik kirmizi mi. Benim cizgi halinde kabarık. Keloid yazinca cikan gorsellere benziyor. 11 ay oldu dogum yapali. Cevremde izi gecen de var boyle olan da var anlamadim bir sey 🤔
ckader Benimde 7 ay oldu bir haftadır kaşınıyor hiç bakmıyorum nasıl göründüğüne bu arada göbeğim engel oluyor görmeme zaten 😁