nesizade05 ilk doğum yaptım bebekle odaya çıktık kızım ögürmeye başladı yani devamlı kusacakmıs gibi hareket ediyordu ebeye dedim yeni doğan reflüsü olabilir dedi her gittiğim doktora da bu şikayetlerimi söyledim bişey diyen olmadı,devlet özel değil de doktorun iyisine denk geleceksin bende çok doktora gittim devlette gitmediğim doktor kalmadı aslında memnun olduğum doktorlarda vardı ama en son gittiğimde şikayetlerimi tamamen anlatınca beni bu iki yere yönlendirdi.Ha şunu da söyleyim her alerjik bebeğin kakasından kan gelmiyor.Benim bebeğime gaita testi de yaptılar negatif
Çıktı gizli kan falan gözükmedi ama alerji testinde Malesef süt ve yumurta alerjisi çıktı.Benim önerim süt ürünleri ve paketli ürenlere biraz ara ver çocuğunu gözlemle.
Birde eğer çok gazlı bebekse poposuna bak herhangibir yara veya çatlak varmı.