hsny_6 Merhabalar bebeğim 11 günlük poposunda ufak kızarıklık oldu. Kullanıp memnun kaldığınız pişik kremi var mı ?? Pişik durumunda neler yaptınız ?? 🥹❤️
omgmiray hsny_6 mustela krem pişik olmasını önlemeye yönelik ama pişik olduktan sonra sudocrem işe yarıyor en güzel tavsiye ederim
bayraktarkkubra hsny_6 ben önlemek için incia kullanıyorum kızardığında bepantol ama daha öyle pişik olmadık hiç ikisi bize çok iyi geliyor
babygirlandcatmom Sudocrem kullanıyorum, bekarken de kendim için kullanıyordum duştan sonra yüzüme sürüyordum veya sivilcemin üzerine sürüyordum sabahına kayboluyordu pişik içinde muazzam bir krem👌🏻
aycanbebek Ecowell’in pişik önleyici kremini kullanıyorum içeriği çok temiz ve hemen yatıştırıyor alt değiştirdikçe ince bir tabaka sürüyorum çok işe yarıyor