Sarallemmm ilk gün faciaydı ama öyle olmasını bekliyorduk bir de biz direk adaptöre başlattık o da zorladı 3.gün lazımlık aldık onunla devam ettik 5.akşam olmayacak mı bu iş bıraksak mı hata mı ettik erken mi başladık derken 6.gün daha iyiydi 8.gün kakayı da wc yapınca tamam oluyor deyip devam ettik, sonrasında zaten hep iyiye gitti, bizim avantajımız geceleri şimdiye kadar 3kez kaçırdı ve kabızlık hiç yaşamadık normalde de gün içinde 3-4kez kaka yapan bir bebekti o dönemde günde bir kez çamaşıra yaptı 8.güne kadar bazen bir gün yapmadı ama ikinci gün muhakkak yaptı,, ama mesela bugün hastanede çişini altına yaptı, arada sırada oyuna daldığında bazen kaçırma olabiliyor ama normal karşılıyorum, şuan adaptöre yapıyor lazımlığı ev dışı kullanıyoruz, kendisi adaptöre yapmak istedi evde,, kolaylıklar diliyorum