Bizde ilk doğduğu zaman sol gözde vardı masajla geçti bi anda sağ gözde olmaya başladı
Ne yaptıysam geçmedi şuanda 7 ay 20 günlük geçenlerde akan göz küçücük kaldı bi anda kısıldı bişey oldu hastaneye götürdüm enfeksiyon kapmış bi süre damla krem kullandık iyi geldi şuanda iyi ama haala ara ara akar gözü
Sebebi ne acaba bu durumun