Poncikkkk benimki 2,5 yaşında. Telefon tv falan yok hayatımızda ama aynı davranışlar benimkinde de var. İstediği olmayınca sinirlenip çığlık kıyamet ağlama vurma var. Hele vurmayı nerden öğrendi bilmiyorum. Bazende seni sevmiyorum git diyo bana ister istemez üzülüyorum🙈 bence ekranı kesin kademeli olarak. Krize girdiği zamanlarda da yanında oturup beklemek gerekiyomuş, anladım sinirlendin sakinleşmeni bekliyorum burdayım yanındayım demek gerekiyomuş pedagog bana öyle söyledi. Duygularını tam olarak ifade edemediği için, mantık olmadığı için ve tamamen güdüleriyle hareket ettiği için bu krizler yaşanıyomuş.