Tosbikkiz Başvuru yapan var mı acaba yardımcı olabilir misiniz doğan çocuğumun bilgilerini yazıyorum onaya göndere basıyorum ama kayıt almıyor aynı sayfada kalıyorum neden böyle
05012025 Tosbikkiz aynı durum cocuk bilgilerinde geri atıyor. Muhtemelen bilgisayardan kabul eder aksam bilgisayardan deneyeceğim ben
Nurelllamm Aile sosyal hizmetlere gidip başvuru yapanlar da yine e devletten başvuru yapıyor mu acaba bilen var mı ?
yerli Nurelllamm Evet biz dilekce vermistik ,bugun gittik bilgi almak icin dilekceler iptal oldu az önce bilgi geldi e devletten artik basvurular dediler