Merhaba anneler.
Bebeğim 32+2 de dünyaya geldi. 1 ay küvoz sürecimiz oldu. Şuan 10 aylık düzeltilmiş ayı 8 diyebiliriz.
Sorum şu bebeğim heyecan yaptığında yada sevdiği bi oyuncak olsun gözlerini direkt şaşı yapıyor. Kendi yapıyor ama bilerek çünkü bakışları anlık duruşu seyredişi normal göz akışı. Rutin kontrollerinde de gözleri sağlıklıydı. Rop muayesi 1 yaşta getir demişti gayet iyi denildi. Ama anlık olarak bu ayda bunu yaşamaya başladım. Başına gelen var mı. Artık kafayı yemek üzereyim.