Kızlar 2.hamileliğimde çok fazla kalp çarpıntım vardı kardiyoloji ye gittim demir eksikliğim çıktı günde 2 kere demir ilacı kullanınca düzeldi ama muayene de doktor kalp kapakçığında kalınlaşma ve hafif çökme var dedi. Başına böyle bi durum gelen var mı? Doktora bu hayati bi tehlike yapar mı sorun yapar mı dedim yok yapmaz ama doğumdan sonrada düzenli kontrole gel dedi.