seymaaaas Bebeğim 1 aylık aşırı halsiz sürekli uykusu geliyor normalde çok huzursuz gaz sancısı çeken bir bebekti bu sabah aşırı halsiz uyandı sürekli uykusu geliyor normal mi böyle bi durum yaşayan var mi
Susuu28_ seymaaaas bizimde yarin 40 cikciak mama yiyor sutum yok genelde gunduzleri mama yerken uyuyakliyor hemen nrdeyse uyuyor surekli hani gece bazen uyumuyo normal yani uyucak surejli
gulummmmmm Susuu28_ benimde sütüm çok azaldı mamaya gectim kaç ml mama yapıyorsunuz acaba ben 60 yapıyorum arada bir meme veriyorum belki çıkar diye acaba yetersiz mi 60 ml Siz hiç mi emzirmiyosunuz yoksa bı mama bı meme tarzında mi ilerliyorsunux
Susuu28_ gulummmmmm ilk 30 yaptim sonra 60 yaptim baktim araniyorum suan tam yani yarin 40 gunluk olcak soyle diyim sana 90 cc yapiyorum gece uyaninca aglayip kalkiyo 3.4 saatte bir gunduz en gec uyursa mesela 2 saati gecerse kendi kalknca veriyorm ama 90 cc verdim ya mesela bazen acikiyo 1.5 sonra 60 veriyorm 40 veriyorm sana bagli o
Susuu28_ gulummmmmm hic emdirmiyorm yani suan 2 gndur gribim emzirmiyorm normlde silikon uc takip ufacikta olsa tadini aldirip sutun pesine mama veriyorm bende senin gbi takiyodm kafaya azmi cok mu diyede anliyosun zaten gunduzleri 2.3 saatte bir 90 ver artik baktim 1 saat sonra doymadi 40 yap 50 60 sana bagli
seymaaaas Biraz arttırabilirsin aslında bebeğine de bağlı anlarsın doyup doymadığını ilk 2 haftadan sonra 60 az
Susuu28_ Susuu28_ mama verdigimiz icin biz araniyor surekli emme refleksi oldugu icin baktin cok agliyo araniyo dimi mamada yeni verdiysen 30 cc 1 olcek yap ver agzina doymussa zaten yerken uyuyo