nureslem06 Kızlar bebeğim şuan 10 aylık bebek Mevlütü yapamadık doğduğu zamanlar maddi sıkıntı çektik hep içimde kaldı 11 aylıkken yaptırsam çok mu garip olur
ayran nureslem06 bizimde aksilikler oldu 5 aylık olduk nasip olursa bu ay düşünüyordum ama herkes hasta kızımda rahatsız bu ara geçerse ay sonuna veya mayıs ayına nasip olursa yapıcaz sizde yapın gelen gelir gelmeyen gelmez
nureslem06 Mixleydi inşallah güzel oluyor benimde içimde kaldı hep bizimki o zamana yürür heralde ama olsun 😄
nureslem06 Evet herkes grip falan erteledik sıkıntılıydı hep doğum gününüyle birlikte yapıcaz inşallah