begonya1 İki günde bir veriyorum ishal gibi bir durum gözlemlersem kesiyorum vermeyi kabızlık gibi durum da ise gün içinde veriyorum bebeğim yedi buçuk aylık
oylesinebiri__ begonya1 buzdolabında mi olması gerekir ben ilk defa aldım da nereye koyacağımi bilmiyorum benimde bebeğim 7 aylık bi çay kaşığı mi veriyim
lidokain oylesinebiri__ evet canım ama benim oğlum büyük 3 yaşında yani hatta bu ay yeniden alcam maaş alınca tahin pekmez o markadan alıyorum hep
begonya1 oylesinebiri__ ben bir çay kaşığı kahvaltıda yediği bir şeyin içine atıyorum OG storeden aldım tadı da çok güzel
oylesinebiri__ begonya1 öyle mi bende öyle yaparım evet tadına baktım tadı güzelmiş veriyim bundan sonra