Happyymom27 Kızlar bebeğine karınca yumurtası yağı kullanan varmı yenidoğandan itibaren kullanınca tüylenmeyi engellediğini duymuştum ama sonra bakmadım almadım şimdi 2 yaşında olcak kızım sizce kullanılsa işe yararmı bilgisi olan varmı?
ZeydsMom Happyymom27 herkeste ise yramiyor bide alerji yapabiliyormus. Nebileyim ben yapamazdim kucucuk bebege.zaten bin tane yontem var buyudukce tuylerinden arinir. Minnacikken tuy sorununu mu dusunecegiz. İleride buyuyunce tuyler cikinca da ise yariyor zaten . Ben kendimde denemek istiyordum ama dogumdan sonrayi bekliyorum 😄 en azindan kizim buyuydugunde yapmak isterse tecrube olur 😄
Happyymom27 ZeydsMom orası öyle tabi 😅 işe yarıyo diye duymuştum ben büyüdüğü zaman rahatlık olsun kökten çözelim biz 🤣🤣 emin olamadım ama sanırım kimse kullanmıyo cevap gelmediğine göre 🤣🤣
ZeydsMom Happyymom27 boyle seyleri gecmis zamanlarda daha cok yaparlarmis simdi annelerin cogu bebek diye risk almiyor ciltleri hasssas ya ondan
Ozgmihra Benim kızda 2.5 yaşında bebeklikten beri kullanmak istiyorum ama cesaret edemedim şimdi aldım bi şişe alabileceği yerler neysede sırt bıyık ve favorilerinde kıllar var oralara süreyim diyorum en azından büyüdükçe kalınlaşmasın