Kızım 4 yaşına giricek Haziran’da boyu uzun zamandır 95 cm yaşıtlarına göre kısa duruyor ve gelişim persintilindede 100 105 arası dio genel anlamda takmam asla kimseylede kiyaslamam kızımın kilosunu boyunu ama artık takmalimiym sizce normal mi sizde durumlar ne