selinnncelik Bebeğim 8 aylık hep anne sütüyle beslendi . Sütüm azaldığı için iki gündür mama denedim hep kusuyor verdiğimde. Dün aptamil bugün hipp verdim yine aynı. Ek gıdayıda reddediyor çıldırmak üzereyim . Var mı böyle bişey yaşayan kızlar?