Çok geçmiş olsun. Benim bebeğim de 4-5 gündür fena öksürüyor. Henüz 1 yaşını doldurmadığı için bal vs veremiyorum. Göğüse ve sırta çörek otu yağı sürmenin öksürüğe iyi geldiğini duymuştum. 2 gündür sürüyorum ve yün atlet giydiriyorum, biraz azaldı gibi. Evde nebülizatör var ancak henüz kullanmadım. Markası Omron C101 Essential. Tavsiye üzerine almıştık, kendi kullanımımda memnunum.