Kızlar benim sütüm bebeğime fazla geliyor ve sagmam gerekiyor çünkü süt kaldıkça göğüslerim sertleşiyor koltuk altimdan itibaren bende manuel göğüs pompası denedim sütüm güzel geliyordu fakat vakumu fazla olduğu için göğüs ucum yara oldu 1 hafta olacak artık o göğsümü elimle sağıyorum bebeğe verince kan geliyordu yavaş yavaş toparladık sayılır tek göğsümde emzirdigim halde orda bile süt fazlalığı oluyor bı jere hastsneye ebenin yanına gittim göğsümü elektrikli göğüs aletiyle sağdı çok hafif ve konforlu rahattı baya bı sütüm çıktı göğsüm hafifledi resmen taş gibi olan yerler yumuşadı şimdi elektrikli olandan alacağım bende kullanan var mı işime yarar mı