Kızlar bebeğim daha önce alttan iki tane dişini çıkartmıştı şu an 3-4 diş aynı anda geliyor 2 gün önce bir tanesi çıktı bugün yarın da iki tanesi daha çıkacak ucu gözüküyor zaten sadece yarılması kalmış asla hiçbir şey yemiyor çok huysuz çok mızmız yemek yememesi beni çok yoruyor bu üst 4 dişi de patlatınca iştahı açılır mı git bebeğim bilmiyorum o yüzden soruyorum