Endişe etmeyin, benim de öyle avuç avuç dökülüyordu. Ducraye geçtim ben de. Takviyelerimi almaya devam ettim hamilelikteki gibi. Sonrasında 4.ayın sonu gibi durdu. Daha doğrusu Osman Gönülalda duymuştum, bebekle aynı zamanda annenin de saçı dökülüyor demişti. Kızımın da benim de gerçekten o zamanlarda döküldü ve durdu. Ama tavsiyem saç çıkmasını desteklemek için biberiye suyu kullanın. Çünkü benim bazı yerlerde açılmalar olmuştu, toparladı oraları.