Kızlar ben pcosluyum, yani kilo aldığım dönemler adet olamıyorum hamilelik zaten hayal oluyor benim için ve kilo almaya çok müsait bir vücudum var. Bekarken aşırı iş stresinden dolayı 76 kg’a kadar çıktım ideal kilom 57 sonrasında üç ay sağlıklı beslenme haftada üç gün yürüyüş ile 76’dan 57’ye kadar düştüm hiçbir şekilde DIYETİSYENE gitmedim Dıyetısyen listesini yapamıyorum çünkü çok katı oluyor her şey yasak çeşitli yemekler falan ben uyuyamazdım. Sabah güzel bir şekilde kahvaltımı yaptım günlük meyve kuruyemiş kuru meyve tükettim her öğünümmde muhakkak pilav makarna yemisimdir bunları 5.06 kaşıkla sınırlandırdım, muhakkak çorba sulu yemek salata varsa cacık yemisimdir sonra sürpriz hamile kaldım 57’den 93’e kadar çıktım da ondan sonra 80 kg kaldım bir sene zayıflamak istemiyordum o dönem sonra üç aylık bir azimle 54 kg’a düştüm çok güzeldi fiziğim her şey yakışıyordu pijama bile yakışıyordu artık sonra sürpriz hamile kaldım😀 bu sefer yine 80 li kilolara çıktım doğum yaptım dört ay olacak tabi nefsim körsin diye dört ay boyunca her şeyi yedim en son sekiz dilim baklava yiyordum sonra kilo almaya başladım 70 kalmıştım 75 olmuşum geri zayıf fotoğraflarıma falan bakıyorum çok güzelmişim şimdi ne giysem sürekli yaşımı büyük gösteriyor dün eskisi gibi sağlıklı beslenmeye başladım sadece şu an spor yapma şansım yok çünkü küçük bebeğim var ve onu bırakamıyorum ama anne sütü verdiğim için zaten spor yapmış gibi vücudum kalori yakabilir ve bunu bu şekilde değerlendirmek istiyorum. Zaten sağlıklı beslenen bir insan değilim pizza hamburger ıvır zivir yiyordum hep en azından bu süreçte üstüme de yarayacak bir şeyler yerim ben başladım aşırı hırslı bir insanım ve ideal kilomu düşmeden de bırakmam eminim kendimden evde bir sürü kıyafetim var hepsi etiketli neredeyse ama bacağım girmiyor bile şu an hiçbir şeyim yok üç ay içinde bunlara girmeyi hedefliyorum ve kendimden eminim gireceğimde size de motivasyon olsun biz kadınlar her şeyi başarırız