newmo Direk sosyal hizmetlere gidip başvuru formu dolduruyorsunuz , görevli 2 ay sonra pttden alacaksınız dedi
Feyekum newmo form nasıldı onu doldururp geri oraya mı veriyorsunuz sosyal hizmetler müdürlüğü oyle mi
newmo Feyekum evet elde dolduruyorsun doğum yaptığın bilgileri soruyorlar kaç çocuk falan var aynı kişiye geri veriyorsun
Nurelllamm Ben aile sosyal yardıma gidip başvuru yaptım ama yine de e devletten başvuru yapmak şart mı acaba bilen var mı ?
seyma4142 newmo canım 2025 öncesi doğan çocuğum var bide bu sene doğacak çocuğum kaç para alıyoruz böyle olunca