7 aylık, 6 aylıktan beri ek gıda bir iki kaşık yer, sorun yaşıyorduk zaten. Yumurtayı denemiştim 3 gün olarak sorun yoktu ama dediğim gibi pek yemediği için tam anlayamıyordum. Sabah yine yumurta irmik bisküvi karışımı yaptım. Az önce baktım kanlı kaka yapmış. Kabız sorunu da yaşıyorduk. Çatlak vardı doktor krem falan vermişti. Kullanıyordum da mamayı da dün değiştik eski kullandığımıza geri döndüm. Neyse şimdi yumurtayı keseceğim ama aklıma takıldı günlerdir sabahları hep yumurta verdim. Acaba üst üste verince de sorun oluyor mu?