Kızlar kız bebeğim 7 aylık bas çevresi 42 cm persentilde dipte bıngıldağıda erken kapandığı için dr beyin cerrahine gönderdi profesöre gittik, sağ tarafında yamukluk ve kafa düzleşmeside vardı onların üzerinde durdu ve kask tedavisi verdi kendi de kaskı yapan teknikerde süturlarının açık old söylüyor, baş çevresi için büyür sıkıntı yok vücuduna göre iyi diyo prof çok pozitif konusurken çocuk dr nörolojiye gidin böyle böyle dediğinden emin misiniz vs vs bizi daha tedirgin eden konuşmalar yapıyor çok arada kaldım yasayan var mı böyle bir durum