1melekannesi200_ Kizlar bebeğim 6 ayı geçti sizler ne kadar yedirebiliyorsunuz verdiginizin ne kadarını yiyor ne kadarı kalıyor öğün şeklinde mi ilerliyorsunuz kafam çok karışık işin icinden çıkamıyorum 😄bi el atiiiiiin
momofmychildren 1melekannesi200_ tadımlarınız bitti mi? 7 ay 15 günlük itibariyle 2 öğün vermeye başladım sabah kahvaltısı ve akşam öğünü şeklinde diğer öğünler ise mama yiyor anne sütü almıyor 1 fincan kadar çorba yeterli oluyor
1melekannesi200_ momas Daha öncede post açmıştım 😂 ama ara ara kızlara sorup moral buluyorum kendimi teselli ediyorum