ozcan39 Demett_k Fönü yanlara doğru çekin, tel tokayla tutturun bir müddet. Ama eminim yakışmıştır, gözünüz alışır yakında
kirmiziucanbalon Demett_k aaa neden. Bende düşünüyordum. Günlük kullanıma bebekle pek uygun olmasada güzel bir şey. Arada süslenirsin saçları salarsın önüne bir de göz makyajı üfff bee 🌸
mamacitaa_ Demett_k ben de kızıma yaptırdım geçen ay. Pişmanım:( uzasın asla kesmem kahkul bir daha , hergun lastik tokalarla topluyorum kendisi de çok mutsuz bundan
Demett_k etkafa şekil vermesi çok zor oluyor malesef. İnsanın yüz şeklini değiştiriyo yeni görüntüme alışamadım bu şekilde