Ben genelde çatalla ezerek ya da çorbaları blander ederek veriyordum. Bakıcımız bugün yoğurt çorbası yapmıştı onu vermiş ama içinde pirinçler bütün halde.
Ben biraz panik yaptım ama baktım damağıyla ezip yiyor. Sizce tehlikeli mi? Bir daha blander edip ver diyeyim mi?
Dişleri yok henüz bebeğimin.