Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık.
Doğduğunda sütüm 1 hafta gelmediği için mama içen bebeğim süt gelmeye baslayınca meme+mama olarak devam ettik. Sonrasında biberonu istemedi ve bir süre sadece memeyle devam etti tabi bu arada silikonsuz emmeyi de reddetmisti. Silikonla 2 aydır emziriyorum ve aslında hiç de şikayetçi değildim başta üzülüyordum ama meme ucu yaralarım o sayede geçti ve ben de rahat ettim. Bugün emzirirken eli silikona takıldı ve fırlattı. Silikonu almaya eğilirken kendiliğinden memeyi tuttu bir daha da istemedi silikonlu. Yani kafaya taktığım zamanlarda asla kabul etmedi ne zaman yeterki emsin nasıl emerse emsin dedim kendisi bıraktı. Bende silikon süt azalması yapmadı hiç sadece bugün farkettim ki gaz dolduruyormuş. Silikonsuz emzirdikten sonra yarım sat pat pat yaptım sırtına yine de gaz cıkmadı ama silikonla emdiğinde koca adam gibi geyirirdi.. yine de silikon sayesinde bebeğimi emzirdim ya şükürler olsun. Lütfen kafaya takmayın ve çenesi güçlendiğinde kendisi bırakabileceğini bilin 😍