Annemommommy Kızlar ateşi çıkıyor 38 buçuk falan öksürük var burun akıntısı var hastaneye gitsem ilaç verir mi 3 aylık bebeğe ebe kullanamaz calpol hariç demişti bir defasında gitsem bisey yaparlarmi ne önerirsiniz
cloudsea Annemommommy rsv isimli bir hastalık var, yeni doğan bebeklerde sıklıkla oluyor mutlaka doktora gidin