Merhaba anneler bebeğim 2 Ay 2 günlük dün 2. Ay aşıları yapıldı çok sorun olmadı ama bugün rota virüsü aşısı verildi ağızdan bebeğimde aşırı uyku oluştu baygın yatıyor resmen kusma var ve buz gibi teni özellikle yüzü sardım sarmaladım aşırı kalın giydirdim Ona rağmen anca 36 derece vücut ısısı ama suratına dokununca duvara dokunuyorum sanki. Tecrübesiz acemi anneyim aranızda bilen varsa Allah rızası için yazsın bana panik halindeyim korkuyorum normal mi bu soğukluk ateş dediler çocuğum donuyor resmen ateş yok