utkummm benim kızımda da yoktu 3 yaşına kadar sürekli hasta, grip olsa 1 1.5 ayı bulurdu iyileşmesi sonra çocuk doktoru alerji doktoruna ve KBB ye yönlendirdi geniz eti vs yok dendi alerji doktoru alerjik rinit dedi ara ara alerji şurubu kullanıyoruz.Şubat nişan ayını çok şükür hastaliksız atlattık.