Smilebaby_ ben dişle ilgili hep oraya giderim hiç bir memnuniyetsizlik yasamadım şimdiye kadar. Bir kere randevu bulamayıp ege üniversitesi ne gitmek gibi bı hata yaptım oradada hep öğrenciler ver pişman olmuştum. Kimse güzel yorumunu yazmaz zaten hep kötü tecrubeler yazılır. Bilemem tabi belkide benim başıma gelmemiştir tercih sizin 🤷🏼♀️