Yasemin158 iki hamilelikte de çalıştığım için doğum tazminatı aldım sgk dan. Diğeri de herkese veriliyor diye biliyorum. Başvuru yapmaya gerek yok kendisi yatıyor. İlk doğumda mesaj gelmişti yattı diye. İkincide mesaj gelecek diye bekledim 2-3 ay sonra ptt ye sormuştum sanırım ya da telefonla aradığımda söylemişlerdi yattı paranız diye.