ulsy123 ay bunu yapın lütfen. Sekiz tane hurmayı sıcak suda bekletin çekirdeksiz.
Sonra süzüp içine bir yumurta iki kaşık kakao(ben ham kakao koyuyorum normal kakao da olur) bir çimdik karbonat iki üç yemek kaşığı tahin koyun kivanima göre. Baya koyu bir kek kıvamı olacak. Üstüne badem ceviz rendeleyip on dakika pişirin. Sekiz tane falan çıkıyor. Kekle kurabiye arası harika bir sağlıklı atıştırmalıklar oluyor 🌸