askbebegimmbenim eses123 organik aldım kullandım beğenmedim nedense hamur gibi bişey oldu bidaha da yapmadım
esmaayeldann eses123 ek gıdaya başladığımdan beri filiz kullanıyorum. Organik tel şehriye ve arpa şehriye almıştım pişmek bilmiyordu kazık gibi kalıyordu yapış yapış o yüzden filiz kullanıyorum
askbebegimmbenim eses123 onu da denemedim açıkçası ilk defa denemiştim memnun kalmadigim için küçük makarnalardan kullandım
kelebegiminannesiyim eses123 21 aylık olacak. Tarhana dışında özellikle kızıma dair bir şey almadım. Salça, zeytinyağı, peynir, pekmez gibi şeyleri annem ve kaynanam yapıyor zaten. Diğer şeylerde ben ne yiyorsam onu yedi.
eses123 kelebegiminannesiyim bende bir sefer organik aldım ama şimdi kargo falan tek ürün için çok masraflı oluyor kendikimden vereyim dedim