Gamze_cnky1 uykusuzanne__ Ya altı zaten kek , orta kat muhallebi , üstü de çikolata ile krema. Yani kötü değil tabii ki, krema ve çikolata giren şey zaten kötü olmaz , ama abartılmış yani , sıradan işte , ahah yapma 😂
Gamze_cnky1 uykusuzanne__ Çok merak ediyorsan yap 😂 çikolatayı çok çok seviyorsan , bunu da seversin de ne bileyim ben bi daha yapmam 😂
Beyninizikullanmakucretsizdir Gamze_cnky1 muhallebisinin tadı farklıydı yaptığım tariflere benzemiyordu. Valla çok yakın olsaydık bir kase tatlı daha isterdim 🤣
Gamze_cnky1 aybarsmom34 Yok o kadarını biliyorum, okuldan dil mezunuyum da, ben biraz daha fazla hayal kurmuşum tatlıya anlam yüklemişim 😂
aybarsmom34 Gamze_cnky1 Bilmem, “e bu kaşık tatlısı” diyince, daha fazla anlam yükledin sandım.😂 Damak zevki diyelim ozaman 😂