Kızlar bebeğim işaret parmağını 10.aydna beri aktif kullanır. Şu an 18 aylık kelimeleri arttıkça işaret parmağı kullanımı azaldı bazen de elini
kullanır. hala dışarıda ilgi çekici bişi gördüğünde parmağı ile işaret etse de istediği şeylerde kullanımı eskiye göre azaldı el kullanmaya başladı bazı zamanlar. Normal bi gelişim süreci olabilir mi