Merhabalar bebeğim 8,5 aylık hasta oldu hafif ciğerlerine inmiş ve bogazları da kızarık olduğundan doktor klamer şurup yazdı. Şurup ishal yaptı bebeğimde. Bagırsak florası bozuluyor sanırım. Düzenlemek veya desteklemek için ne yapabilirim :( antibiyotikler vücudu bir yerden onarırken bir yerden bozuyorlar