-Ozge- sizin dava dilekçenizi, raporu ve gerekçeli kararı görmeden kesin konuşmayayım ama muhtemelen talep kısmında bir hata yaptınız, mahkemede davacının talebi ile bağlı olduğundan bu şekilde karar çıktı. Bu yüzden en basit görünen hukuki uyusmazlikta dahi avukat desteği ile ilerlemek çok önemli, ne yazık ki hukuk göründüğü kadar basit değil mahkemeden isteyim versin ile işler bitmiyor. Bence şu asamada bir avukata danışın yapılabilecek bir şey var mı bakılsın