incismommy badesmommy biz de 7 aylığız 3 ana 1 ara öğün veriyorum. Her beslenme öncesinde anne sütü sonra öğün
melina09 arasbek 3 uyku 2 si uzun 1 i akşam üzeri şekerleme , kızım 8 aylıkken ufak ufak çiğnemeye başlamıştı kendince
miray_8 @badesmommy belki disi çıkıyordur o yuzden istahsızlık yaranmış ola bilirmi ? İlk disi çıktımı ?
momas arasbek 7. Ay 3 uyku yapıyoruz. 8e giricez saçmaladı kendimi kesmem an meselesi. 7. Ayın ilk günü pankek yaptım 3 tane hepsini yedi
gmz10 badesmommy 7,5 aylık bebeğim de o kadar öğün yapmıyorum ben çok fazla değil mi🤯sabah uykusunu yaptıktan sonra kahvaltı bir de akşam yemeği yapıyorum. Ara öğün olarak da bazen veriyorum ama genel olarak yemiyor benimki🥲
durukus24 badesmommy bize doktorumuz 6 ve 7.aylar tadım-yutma alışkanlığı kazanma bağırsakların alışma dönemleridir tam öğünleri oturtma zamanı 8 ve sonrası demişti tabi her bebek de doktor da farklı olabilir ama bana da yoğun bi program geldi.
artikbiranneyim badesmommy diyetisyenle calısıyoruz 8. Aya kadar iki öğün, öğle ve ikindi seklinde. Anne sütü alıyor. Siz doktorunuzu değiştirin😅
haticekasikci badesmommy çok fazla değil mi ya tamam öğünlerinde az yiyorlar en fazla 1 2 yemek kaşığı felan ama yinede çok bence