Arkadaşlar allah aşkına işin içinden çıkamadım ben. Doktorum yedinci ay kontrolünde üç ana üç ara öğün vermem gerektiğini söyledi ancak benim bebeğim anne sütü de alıyor. Ben hangi ara bu kadar yemeği yedireceğim zaten ikinci öğünden sonra istememeye başlıyor siz nasıl veriyorsunuz yardım edebilir misiniz bana çok saçma değil mi imkansız yani