Kızlar acemiliğime geldi. Kasaptan dana ilik aldırdım. Kuzu olması gerekiyormuş. Bişey olur mu ya? Siz nasıl yaptınız?
Bir diğer sorum ise kaynattıktan sonra sıcak sıcak mı koymak gerekiyor kalıplara yoksa soğutup mu kalıplara alıyoruz? Bozulmasından endişeliyimde